لحظه های درد و شادیهای ساده

جایی برای ثبت افکار و روزگارم...

لحظه های درد و شادیهای ساده

جایی برای ثبت افکار و روزگارم...

گاهی نوشتن راهیست برای کسی که هیچ راهی ندارد...

و گاه پنجره ای که میتوانی به هرسو بازش کنی...

آخرین مطالب

روزهای زندگی

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ


بسم ربّی...


خونه ی ما و خونواده ی ما این روزها بهترین روزهاش رو میگذرونه...

من دوباره خاله ی یه فرشته کوچولو به اسم فاطمه شدم!عجب حسیه این حس خاله شدن!!!!ممنون خدا!:)

عقد و عروسی هم به راهه الحمدلله!!!


گاهی حس میکنم من چقدر بدم و خدا...چقدر خوب!واقعا چه لطفی بوده که خدا در حقم نکرده؟!!

لحظه های این روزها هم منو خوشحال میکنه هم ناراحت...خوشحال از تمام اتفاقات خوب در حال افتادن و ناراحت از تمام بد بودن هام!!:(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۶
فاطمه علوی

نظرات  (۱)

محبتای خدا عجب محبتیه...
این روزا هزار بار شکرش میکنم برا اتفاقایی ک اصرار میکردم اتفاق بیوفته و نیوفتاد،شکر میکنم ب ضجه های من اعتنا نکرد و تربیتم کرد...
هزار بار شکرش میکنم برا اتفاقایی ک افتاده و دوسش نداشتم و ب صلاحم بوده...
خدایی ک...
عسی ان تکرهوا شی و هو خیر لکم و عسی....

پاسخ:
واقعا همینطوره....

ماها نفهمیم برابر حکمت خدا...

شکر خدارو...شکر...:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی