لحظه های درد و شادیهای ساده

جایی برای ثبت افکار و روزگارم...

لحظه های درد و شادیهای ساده

جایی برای ثبت افکار و روزگارم...

گاهی نوشتن راهیست برای کسی که هیچ راهی ندارد...

و گاه پنجره ای که میتوانی به هرسو بازش کنی...

آخرین مطالب

اندر احوالات روزهای امتحان

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ


به تجربه دریافتم که:


- وقتی برای امتحان درس میخونم دروس خیییلی برام جالب میشن!


- وقتی برای سوال امتیازی قول داده شده توسط استاد خودمو بکشم و حفظش کنم...قطعا سوال نمیده ازش!


- فقط سر جلسه امتحانه که به شکوفایی شدید علمی میرسم بقدری که گاهی حتی موضوعاتی برای مقاله و تحقیق به ذهنم میرسه!!!


- فقط موقع درس خوندنه که استعداد رنگ آمیزی و نوشتن مقالات ادبی زیبا رو پیدا میکنم...!


منتظر تجربیات بعدی من باشید!!!:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۱
فاطمه علوی

نظرات  (۱)

سلام
واااااااااای راست میگی منم اینجوری بودم اما جداد چون دیگه حوصله ی نشستن سر جلسه امتحان رو ندارم و دوست دارم هرچی زودتر فرار کنم برم استعدادهام اجازه ی ظهور و بروز پیدا نمیکنن........
اون سوال امتیازی که نهایت ضدحال بود ، یه بار تو زندگی خواستیم ادای بچه درس خونا ور دربیاریم.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی